مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع نوزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

مديريت ارتباط با مشتري (CRM)واژه CRM مخفف Management Customer Relationship) ) يا مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستم راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابط قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان رمز موفقيت هر کسب و کار است. CRM را مي توان مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثربخشي فعاليت هاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يک جا جمع آوري کنيم ThuyUyen, 2007: 103)). مديريت ارتباط با مشتري رويكردي استراتژيك است كه در ارتباط با بهبود ارزش ذينفع از طريق توسعه ارتباطات مناسب با مشتريان و بخش هاي مشتري كليدي است.

 

 

مديريت ارتباط با مشتري قابليت هاي بالقوه استراتژيهاي بازاريابي ارتباط و تكنولوژي اطلاعات را در جهت ايجاد روابط بلندمدت سود ده با مشتريان و ساير ذينفعان كليدي پيوند مي دهد. مديريت ارتباط با مشتري فرصت هاي بسياري براي به كارگيري داده ها و اطلاعات در جهت شناخت مشتريان و خلق ارزش مشترك ايجاد مي كند. اين امر مستلزم ادغام چند كاركردي از فرايندها، افراد، عمليات ها، قابليت هاي بازاريابي است كه از طريق اطلاعات، تكنولوژي و برنامه ها ميسر مي گردد Adrian, 2005: 170)).

 

 

 

 

عناصر اصلي مديريت ارتباط با مشتري

محتواي استراتژي CRM شامل شش شاخص به هم پيوسته مي باشد که توسط اتول و دونالدسون  در سال (2002) مطرح شد که عبارتند از (Osrenkoe & Bennani, 2007: 144).:

1)    تاکيد روي کيفيت: خدمات ضعيف، دليل اصلي شکست کسب و کار مي باشد. محصول به تنهايي کافي نمي باشد و کيفيت خدمات به عنوان کليد اصلي موفقيت يک کسب و کار محسوب مي شود.

 

2)    اندازه گيري رضايت مشتري و مديريت خدمات به مشتري: اين موضوع اشاره به درک کردن و مشخص نمودن مزاياي مختلفي دارد که قبل از خريد مشتري براي آن وجود دارد. هم چنين بايد فاصله بين انتظارات و عملکرد پس از فرايند خريد مديريت شود. 

 

3)    سرمايه گذاري روي کارکنان: روابط داخلي نيز به اندازه روابط خارجي مهم هستند. اجراي رابطه گرايي تنها مي تواند از افرادي که در سازمان، اهداف و استانداردهاي تعيين شده را درک کنند حاصل آيد. 

 

4)    حفظ گفتگو با مشتريان: ايجاد روابط بلند مدت به عنوان يک موضوع کليدي در CRM به شمار مي رود. شرکتهايي که به ترجيحات تک تک مشتريان گوش فرا مي دهند، تمايل بيشتري به حفظ و تبديل آنها به مشتريان وفادار دارند. 

 

5)    تعيين اهداف واقعي و عملکرد هاي قابل حصول: سازمان ها بايد تا حد ممکن به نحوه ادراک و برداشت مشتريان از عناصر مختلف پيشنهادي به آنها پي ببرند.

 

6)    مواجهات مبتني بر روابط: اين موضوع به معني در دسترس بودن هر دو گروه از مشتريان داخلي و خارجي به منظور داشتن رفتار منعطف و واکنش پذير مي باشد. در عمل همواره فاصله اي بين آنچه شرکت انجام مي دهد و آنچه بايد انجام دهد و مطلوبترين چيزي که بايد انجام مي داد وجود دارد. با کمک رابطه گرايي مي توان با نيازهاي هريک از مشتريان سازگاري پيدا نمود.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

شکل 1-1) مدل تحقیق    6
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    10
2-1-1) مقدمه    11
2-1-2) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    11
2-1-3) ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-4) عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-5) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    14
2-1-6) مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-1-7) اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-1-8) انواع سیستم های CRM    16
2-1-9) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    17
2-1-1) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-1-2) مدل استراتژیک CRM    19
2-1-3) رابطه CRM و ساختار سازمانی    20
2-1-10) روندهای ارتباط با مشتریان    23
2-1-11) توسعه مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-1-12) فرایند مدیریت امور مشتری    26
2-1-4) فرایند کلی مدیریت امور مشتریان    26
2-1-5) رابطه CRM با عملکرد بازاریابی    27
2-1-13) رابطه CRM و عملکرد    2

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی و اصول آن 52 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی و اصول آن 52 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش اخلاقی پیشینه تحقیق هوش اخلاقی مبانی نظری اصول هوش اخلاقی پیشینه تحقیق اصول هوش اخلاقی پیشینه داخلی اصول هوش اخلاقی پیشینه خارجی…

پروپوزال راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی

پروپوزال راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی کلمات کلیدی : روشهای جذب گردشگر عوامل موثر بر جذب گردشگر پروپوزال گردشگری روستایی راهکارهای جذب گردشگر راهبردهای جاذبه توریستی اثرات توسعه گردشگري روستایی پروپوزال روشهای توسعه گردشگری روستایی راهکارهای توسعه گردشگری…

معماری مسجد جامع اصفهان

معماری مسجد جامع اصفهان نماهای مختلف مسجد جامع اصفهان نقشه معكوس پلانی متری و آلتی متری مقطع های مختلف مسجد جامع اصفهان دانلود مقاله معماری مسجد جامع اصفهان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک شغل 46 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک شغل 46 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ترک شغل ادبیات نظری ترک شغل چارچوب نظری ترک شغل فصل دوم پایان نامه ترک شغل دانلود مبانی نظری ترک شغل پیشینه ترک شغل پیشینه تحقیق…

بررسی تصفیه فیزیکی و شیمیایی روغن ترانسفورماتور

بررسی تصفیه فیزیکی و شیمیایی روغن ترانسفورماتور تصفیه روغن روغن ترانسفورماتور احیای شیمیایی روغن روغن در ترانسفورماتورها بررسی ویژگیهای روغن ترانسفورماتور نحوه تصفیه روغن ترانسفورماتور تصفیه فیزیکی روغن ترانسفورماتور تصفیه شیمیایی روغن ترانسفورماتور رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مهندسی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس و نظریه های آن 28 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس و نظریه های آن 28 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استرس و نظریه های آن مبانی نظری استرس و نظریه های آن پیشینه تحقیق استرس و نظریه های آن پیشینه داخلی…

پاورپوینت آشنایی با پادکست

پاورپوینت آشنایی با پادکست پاورپوینت آشنایی با پادکست پادکست چیست معادل فارسی پادکست تاریخچه پادکست گسترش پادکست ها ویژگیهای پادکست سرویس پادکست چگونه به یک پادکست گوش کنیم چگونه پادکست خود را در موتور های جستجو ثبت کنیم رفتن به…

پاورپوینت مدیریت اثربخش جلسات

پاورپوینت مدیریت اثربخش جلسات کلمات کلیدی : پاورپوینت مدیریت اثربخش جلسات مدیریت جلسات تعريف‌ جلسه‌ خصوصيات جلسه ضرورت برگزاری جلسات انواع‌ جلسه‌ مراحل برنامه ريزي و كنترل جلسه اركان‌ جلسه‌ و وظايف‌ آنها وظايف رئيس جلسه رفتن به سایت اصلی…

بررسی حقوقی اشتغال زنان در مشاغل دولتی در ایران و اسناد بین المللی

بررسی حقوقی اشتغال زنان در مشاغل دولتی در ایران و اسناد بین المللی اشتغال زنان اشتغال زنان در مناصب مهم دولتی كنوانسیون رفع هرگونه تبعیض علیه زنان دانلود پایان اشتغال زنان بررسی حقوقی اشتغال زنان بررسی حقوقی اشتغال زنان در…

نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی منطقه دو تهران

نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی منطقه دو تهران پایان نامه کنترل پدیده بدحجابی پایان نامه کنترل بدحجابی در تهران پایان نامه کنترل بد حجابی در منطقه دو تهران پایان نامه نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد…

پاورپوینت بررسی کاشی و سرامیک و انواع آن

پاورپوینت بررسی کاشی و سرامیک و انواع آن بررسی کاشی و سرامیک و انواع آن آشنایی با تاریخچه کاشی و سرامیک مواد اوليه کاشی مراحل پخت کاشی كاشی يا آجر شيشه‌ای كاشی آسفالتی يا آسفالت تايل كاشی های سلولزی كاشی…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات در سازمان

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات در سازمان مبانی نظری فناوری اطلاعات در سازمان پیشینه فناوری اطلاعات در سازمان مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات در سازمان پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات در سازمان ادبیات نظری تحقیق فناوری اطلاعات…

پاورپوینت كشورهاي در حال توسعه

پاورپوینت كشورهاي در حال توسعه کلمات کلیدی : پاورپوینت كشورهاي در حال توسعه كشورهاي در حال توسعه تحقیق كشورهاي در حال توسعه مقاله كشورهاي در حال توسعه خواص صنعتی شدن در کشورهای در حال توسعه مشکلات صنعتی شدن در یک…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری در دختران

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری در دختران مبانی نظری پرخاشگری پیشینه پرخاشگری دانلود مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات نظری پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات و مبانی نظری پرخاشگری رفتن…

پروپوزال پایان نامه مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان

پروپوزال پایان نامه مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان کلمات کلیدی : پروپوزال مدیریت دانش دانلود پروپوزال مدیریت دانش نمونه پروپوزال مدیریت دانش دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال در مورد مديريت دانش پروپوزال پایان نامه مدیریت دانش پروپوزال پایان نامه…

چگونگی ابطال رای داور و مرجع صالح جهت رسیدگی به دعوی ابطال

چگونگی ابطال رای داور و مرجع صالح جهت رسیدگی به دعوی ابطال ابطال رای داور اعتراض به رأی داوری چگونگی ابطال رای داور دعوی ابطال رأی داور آثار ابطال رأی داوری مرجع صالح جهت رسیدگی به دعوی ابطال مرجع صالح…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت اعضای هیات علمی در فرآیند یاددهی یادگیری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت اعضای هیات علمی در فرآیند یاددهی یادگیری مبانی نظری فرآیند یاددهی یادگیری دانلود مبانی نظری فرآیند یاددهی یادگیری پیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری ادبیات نظری فرآیند یاددهی یادگیری فصل دوم پایان نامه فرآیند یاددهی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت استراتژیک منابع انسانی 192 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت استراتژیک منابع انسانی 192 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری منابع انسانی مبانی نظری مدیریت استراتژیک مبانی نظری مدیریت منابع انسانی مبانی نظری مدیریت استراتژیک منابع انسانی پیشینه تحقیق مدیریت استراتژیک منابع انسانی ادبیات…

شبیه سازی پخش بار UPFC در شبکه انتقال استان سیستان و بلوچستان با نرم‌افزار PSAT

شبیه سازی پخش بار UPFC در شبکه انتقال استان سیستان و بلوچستان با نرم‌افزار PSAT شبیه سازی پخش بار كنترل کننده یكپارچه توان پخش بار سیستمهای قدرت كنترل کننده یكپارچه توان شبیه سازی پخش بار UPFC در شبکه انتقال استان…

پرسشنامه شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

پرسشنامه شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما پرسشنامه اثربخشی پرسشنامه اثربخشی سازمانی پرسشنامه استاندارد اثربخشی پرسشنامه استاندارد اثربخشی سازمانی پرسشنامه اثربخشی برنامه های آموزشی پرسشنامه بررسی اثربخشی پرسشنامه اثربخشی سیستم نمونه پرسشنامه اثربخشی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی مبانی نظری سلامت روانشناختی پیشینه سلامت روانشناختی دانلود مبانی نظری سلامت روانشناختی پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی ادبیات نظری سلامت روانشناختی فصل دوم پایان نامه سلامت روانشناختی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی…

نظام مندی محتوای درسی با روش تلفیقی

نظام مندی محتوای درسی با روش تلفیقی برنامه درسی تلفیقی الگوی برنامه درسی تلفیقی الگوهای تلفیق برنامه درسی برنامه درسی تلفیق در ایران تلفیق برنامه درسی سازماندهی محتوا درسی به شیوه تلفیقی رویكردهای تلفیقی در برنامه درسی محاسن انواع رویكردهای…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه طلاق و نظریه های آن

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه طلاق و نظریه های آن کلمات کلیدی : مبانی نظری در مورد طلاق پیشینه تحقیق در مورد طلاق مبانی نظری طلاق و نظریه های آن پیشینه تحقیق طلاق و نظریه های آن پیشینه…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش توانمندسازی منابع انسانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش توانمندسازی منابع انسانی مبانی نظری توانمندسازی منابع انسانی پیشینه توانمندسازی منابع انسانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی منابع انسانی پیشینه پژوهش توانمندسازی منابع انسانی ادبیات نظری تحقیق توانمندسازی منابع انسانی دانلود مبانی نظری توانمندسازی…

ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی

ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی کلمات کلیدی : تعریف نظری عدالت سازمانی تعریف عملیاتی عدالت سازمانی ابعاد گوناگون عدالت سازمانی نظریه عدالت سازمانی آدامز نظریات عدالت سازمانی نظریه های عدالت سازمانی نظریه پردازان عدالت سازمانی مفهوم شناسی عدالت سازمانی و…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *