مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

رضایت مشتری
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان
رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
مبانی نظری ارزش ویژه برند رستوران

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

 

 

 

 

چکیده

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

رستوران و فست فود

 

 

 

 

 

بیان مسئله 

بر اساس پژوهشهای کاتلر(2005) و کاتلر و کلر(2006)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت می کند، مجددا و بارها از آن محصول خواهد خرید و از آن محصول توضیحات مثبتی را به دیگران ارائه خواهد کرد. بر اساس این نظر می توان گفت که با استفاده از وفاداری مشتری که حاصل میزان رضایت او از محصول یا خدمتی خاص می باشد، می توان حجم یا دفعات خرید مجدد و میزان پیشنهاد محصول توسط او به دیگران را مورد اندازه گیری قرار داد(Budiarti et al, 2013).  

 

در طول 2 دهه گذشته، همه انواع سازمانها بطور فزاینده ای اهمیت رضایتمندی و وفاداری مشتریان را درک کرده اند. دلیل اصلی برای تاکید زیاد سازمانها بر رضایتمندی مشتری این است که هرچه رضایتمندی مشتریان افزایش یابد، می تواند بر وضعیت رقابتی قوی تر سازمان در بازار و افزایش سهم و بازار و سود آن بیانجامد، کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات، کاهش خطر ریسک و کاهش هزینه جذب مشتریان جدید از دیگر نتایج رضایتمندی و وفاداری مشتریان است. رضایتمندی مشتری را به شیوه های مختلفی می توان تعریف کرد. ارزیابی بعد از خرید توسط مشتری از کالا ها و خدمات نوعی کسب رضایتمندی خرید است. بطور کلی محققان معتقدند که رضایتمندی مشتریان از عوامل تعیین کننده خرید مجدد، تبلیغات شفاهی مشتری و در نهایت وفاداری مشتری است. رضایتمندی مدتها از عوامل تعیین کننده ی وفاداری مشتری بوده است. مشتریان راضی دوباره به سازمان بر می گردند و خرید مجدد می کنند و یا از خدمات شرکت در دفعات بعدی استفاده خواهند کرد. این دسته از مشتریان تجربیات مثبت و منفی خود را از کالاها و خدمات شرکت با دیگران مبادله خواهند کرد ( Bayraktar et al, 2012).

از دیدگاه برخی از محققان وفاداری عامل نهایی مدل رضایتمندی مشتری است. وفادرای بوسیله قصد و نیت خرید، تحمل میزان قیمت کالاها و خدمات از سوی مشتری و همچنین پیشنهاد خرید کالاها و خدمات به دیگران سنجیده می شود. اینگونه تصور می شود که تصور بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان از یک شرکت یا سازمان باید میزان وفاداری آنان را افزایش دهد ( Bayraktar et al, 2012). 

 

وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت می شود. با وجود این اثرات موقعیتی، و پیشنهادهای بازاریابی به صورت بالقوه برروی تغییر رفتار مشتری در حال تاثیرگذاری می باشند. رایج ترین تعریف وفاداری توسط الیور ارائه شده است که وی وفاداری را داشتن یک تعهد عمیق برای یک محصول و یا خدمات ترجیح داده شده تعریف می کند که عمل خرید بطور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برندهای معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقعیتی و یا تلاش های انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد ( تاج زاده نمین و همکاران، 1389). 

تعریف و ابعاد زیادی از وفاداری مشتری وجود دارد. از دیدگاه ماجومدار، وفاداری مصرف کننده یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است و پیچیدگی وفاداری از آنجا معلوم می شود که هنوز یک تعریف مشخص و واحدی از آن ارائه نشده است، اما بطور کلی محققان بر این عقیده اند که وفاداری را می توان از 2 بعد نگرشی و رفتاری مورد بررسی قرار داد. ( شجاعی، 1389). 

از آنجایی که این تحقیق بدنبال بررسی وفاداری به خدمت است، در ادامه تعاریفی نیز از وفاداری به خدمت ارائه می-شود. ساندر معتقد است وفاداری به خدمت پیچیده تر از وفاداری به برند است که بطور معمول برای کالاها بکار برده می شود. از دید وی، وفاداری به خدمت لزوما با اشکال دیگر وفاداری مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تامین کننده تطبیق پیدا نمی کند. اشنایدر عنوان می کند که وفاداری به خدمت، معیاری سخت گیرانه در مقایسه با سایر اقلام وفاداری دارد و یک مشتری وفادار به خدمت می-بایست  وفادار به برند و هم وفادار به مکان باشد. در این حوزه وفاداری می تواند متوجه خدمت یا ارائه دهنده آن باشد. همچنین خدمات دارای ویژگی ناملموس بودن، ناهمگونی و همزمانی تولید و مصرف می باشد ، همین امر بر پیچیدگی این نوع از وفاداری می افزاید (فولادوند و همکاران، 1392). 

 

ارزش ویژه برند به معنی ارزشهای بازاریابی و مالی مرتبط با توان یک برند در بازار شامل دارائیهای واقعی مختص به یک برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند و تداعی گرهای برند می باشد. بر اساس نظر لاسر، میتال و آرون(1995)، ادبیات موجود، ارزش ویژه برند را از دو دیدگاه مختلف ارزیابی کرده است. دیدگاه مالی و دیدگاه مشتری. دیدگاه مالی معمولا اشاره دارد به ارزش برند شرکت در بازار. در حالیکه دیدگاه مشتری، ارزش ویژه برند را بر مبنای ارزش برند درک شده توسط مشتری مورد ارزیابی قرار می دهد(Severi & ling, 2013). ارزش ویژه برند شکل گسترده تر تصور از برند است. اما وفاداری به برند از گذشته به معنی داشتن نگرش مثبت نسبت به خرید یک برند خاص می باشد. در مقابل ارزش ویژه برند شامل دیدگاه و نگرشی است که الزاما به خرید منجر نمی شود. ارزش ویژه برند شامل 5 بخش می شود که عبارتند از: 1- کیفیت درک شده؛ 2- رفتار کارکنان؛ 3- مفهوم ایده آل؛ 4- هویت برند؛ 5- انسجام سبک زندگی( Nam et al, 2011). آکر(1996)، ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه ای از دارائیهای مرتبط با نام و علامت یک برند تعریف می کند که ارزش فراهم شده به وسیله یک محصول یا خدمت برای شرکت و مشتری را اضافه یا کم می کند(Juntunen et al, 2011). 

 

کیفیت درک شده عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا خدمت نسبت به تمایل مشتری به جایگزین های آن. برای درک کیفیت درک شده، شناسایی و اندازه گیری ابعاد اساسی مفید خواهد بود، اما خود کیفیت درک شده به خودی خود یک سازه خلاصه است. نام تجاری با کیفیت درک شده توسط مشتری پیوند خورده است، ادراکی که تنها کیفیت کلی را نشان می دهد و ضرورتا بر مبنای دانش مشتریان در خصوص ویژگی های جز ئی آن نیست(Pike et al, 2010).رفتار کارکنان از دیگر موارد و عناصر ارزش ویژه برند است. رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری می شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند می دانند ( Nam et al, 2011).

رضایت درونی ایده آل می تواند به طور کلی به عنوان تفکرات و احساسات افراد نسبت به چیزی یا کسی باشد. مفهوم ایده آل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته می شود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند ( Nam et al, 2011).

 

هویت برند، در تئوری سازمانی افراد جزئی از یک گروه اجتماعی می شوند تا هویت و حس تعلق خود را ارتقاء دهند. بطور مشابه مشتری نیز هویت اجتماعی خود را با مصرف یک برند یا مشارکت در خرید آن نشان می دهند. مشتریان ارزش مثبت را به برندهایی می دهند که دارای شهرت خوبی در میان گروهایی که به آنها تعلق دارند، هستند. بنابراین هویت برند به افراد اجازه می دهند تا شخصیت اجتماعی خود را ارتقاء دهند( Nam et al, 2011).

 

انسجام در سبک زندگی، سبک زندگی نه تنها در برگیرنده ویژگی های دموگرافیک است بلکه شامل نگرش مثبت به زندگی، عقاید و روحیات افراد نیز می شود. اگرچه هیچ تعریف کاملی از سبک زندگی وجود ندارد، اما این اصطلاح به طور گسترده به الگوی خاص زندگی افراد، علایق و نظرات آنان می شود که افراد آن را ارائه می کنند. مشتریان یک برند را هنگامی خریداری می کنند و یا نسبت به آن نظر مثبت ارائه می کنند که به آن برند بتواند نیازهای آنها را در رسیدن به الگوهایی خاص از سبک زندگی برطرف کند، بنابراین انسجام در سبک زندگی به معنای توسعه چیزی است که برند در آن مطابق با سبک زندگی افراد باشد. این قسمت برخلاف هویت برند و مفهوم ایده آل یک عنصر شخصی و کاملا منحصر به فرد می باشد. به هنجارهای اجتماعی و گروهی ارتباطی ندارد( Nam et al, 2011).

از آنجائیکه در سالهای اخیر افزایش چشمگیری را در تعداد رستورانها و فست فودها در سطح شهر رشت شاهد بوده ایم و با توجه به بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات مختلف این رستورانها و فست فودها، رقابت فزاینده ای را در این بخش شاهد هستیم. لذا پرداختن به عواملی که می تواند در جذب و حفظ وفاداری بیشتر مشتریان این رستورانها و فست فودها موثر باشد، دارای اهمیت و مبنای بررسی تحقیق حاضر می باشد. بدین جهت با توجه به اینکه هدف تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت است، محقق به دنبال پاسخ این سوال است که آیا ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت تاثیر دارد یا خیر؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده  1

 

فصل دوم: ادبیات تحقیق

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

2-8- ارزش ویژه برند  39

2-8-1- مفهوم نام و نشان تجاری  42

2-8-2- مدلهای ارزش ویژه برند  42

2-8-2-1- مدل ارزش ویژه برند آکر  42

2-8-2-2- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

2-8-2-3- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

2-8-2-4- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری  44

2-9- مدل مفهومی تحقیق  47

2-9-1- کیفیت فیزیکی  47

2-9-2- رفتار كاركنان  47

2-9-3- رضایت درونی ایده آل  48

2-9-4- هویت برند  48

2-9-5- انسجام در سبک زندگی  48

2-10- پیشینه تحقیقات انجام شده  49

2-10-1- تحقیقات داخلی  49

2-10-2- تحقیقات خارجی  50

2- 11- جمع بندی فصل دوم  52

 

 

منابع و مآخذ 

 

 

 

فهرست جداول

جدول2-1-وفاداری از دیدگاه دیک و باس  24

جدول 2-2-وفاداری از دیدگاه رایلی و دیویس  25

جدول2-3- برخی از تعاریف وفاداری به برند در حوزه خدمت  29

 

 

 

فهرست اشکال

شکل2-1- هرم وفاداری  23

شکل 2-2- مدل بلومر در مورد عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  26

شکل2-3-مدل تکامل یافته بلومر در خصوص عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  26

شکل2-4- مدل ECSI در مورد رضایت و وفاداری مشتری  27

شکل 2-5-آشنایی با مدل كانو  35

شکل2-6-مدل عدم تایید انتظارات  38

شکل2-7-مدل اندریاسن و لیندشتاد  39

شکل2-9- مدل ارزش ویژه برند آکر  43

شکل2-10-مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

شکل2-11-مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

شکل2-12-مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری  45

شکل2-13-شناخت برند  46

شکل14-1-مدل مفهومی تحقیق  47

 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 6

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 6 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

پاورپوینت کتاب هفت ستون سیاست سطح دکتری

پاورپوینت کتاب هفت ستون سیاست سطح دکتری کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب هفت ستون سیاست سطح دکتری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب هفت ستون سیاست سطح دکتری دو فایل کار شده در دو ترم  مختلف فایل اول : 58 اسلاید…

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن مدیریت ارتباط با مشتری محور پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مدیریت اهداف و دیدگاه های مختلف…

مداخلات خارجی در سوریه از منظر حقوق بشر

مداخلات خارجی در سوریه از منظر حقوق بشر سوریه حقوق بشر مداخلات خارجی اصل عدم مداخله مداخلات خارجی در سوریه از منظر حقوق بشر مداخلات خارجی در سوریه دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دانلود مقاله ارشد حقوق بین…

پرسشنامه ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

پرسشنامه ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی و تحلیل مدیریت عملکرد سازمان ها پرسشنامه ارزیابی اثربخشی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 6

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 6 مبانی نظری فرهنگ سازمانی چارچوب نظری فرهنگ سازمانی پیشینه فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی پیشینه خارجی فرهنگ سازمانی پیشینه داخلی فرهنگ سازمانی تاريخچه فرهنگ سازماني تاریخچه فرهنگ…

ریشه های پیدایش ویژگی های سکونتگاههای غیررسمی و پیامدهای شکلگیری آن

ریشه های پیدایش ویژگی های سکونتگاههای غیررسمی و پیامدهای شکلگیری آن کلمات کلیدی : تعریف اسکان غیررسمی انواع سکونتگاههای غیررسمی ویژگیهای کالبدی سکونتگاههای غیررسمی ویژگیهای اجتماعی سکونتگاههای غیررسمی ریشه های پیدایش سکونتگاههای غیررسمی پیامدهای شکلگیری سکونتگاههای غیررسمی رفتن به سایت…

مقاله رشته ادبیات با عنوان گویش راژی

مقاله رشته ادبیات با عنوان گویش راژی گویش راژی گویش شناسی دانلود مقاله رشته ادبیات با عنوان گویش راژی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید…

نحوه و چگونگی اعمال تخفیف در مجازاتها

نحوه و چگونگی اعمال تخفیف در مجازاتها حقوق جزاجرم تخفیف در مجازات دانلود مقاله تخفیف در مجازات دانلود مقاله حقوق جزاجرم نحوه و چگونگی اعمال تخفیف در مجازاتها رفتن به سایت اصلی نحوه و چگونگی اعمال تخفیف در مجازاتها  …

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوشمندی رقابتی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوشمندی رقابتی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوشمندی رقابتی مبانی نظری هوشمندی رقابتی پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی پیشینه داخلی هوشمندی رقابتی پیشینه خارجی هوشمندی رقابتی پیشینه پژوهش هوشمندی رقابتی پیشینه نظری هوشمندی رقابتی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​نظریه های هویت 57 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​نظریه های هویت 57 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​نظریه های هویت مبانی نظری ​​​​​​​نظریه های هویت پیشینه تحقیق ​​​​​​​نظریه های هویت پیشینه داخلی ​​​​​​​نظریه های هویت پیشینه خارجی ​​​​​​​نظریه های هویت…

پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی

پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت پرسشنامه شاخص های احساس امنیت اجتماعی پرسشنامه شاخص های امنیت اجتماعی پرسشنامه مولفه های امنیت اجتماعی پرسشنامه عوامل موثر بر احساس امنیت…

مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک موقعیت واكنشی وضعیت كنشی وآینده ساز وجود عدم قطعیت های محیطی فرایند مدیریت استراتژیك رفتن به سایت اصلی مدیریت استراتژیک     خـلاصـه این مقاله‌  به بحث مدیریت استراتژیك  می‌پردازد؛ ابتدا بحث با تعریفی پیرامون مدیریت…

پاورپوینت دولت و مسئولیت اجتماعی

پاورپوینت دولت و مسئولیت اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت دولت و مسئولیت اجتماعی دولت و مسئولیت اجتماعی مفهوم مسئولیت اجتماعی تحقیق مسئولیت اجتماعی مقاله مفهوم مسئولیت اجتماعی مسئولیت اجتماعی دولت اجتماعی پایان نامه دولت و مسئولیت اجتماعی بررسی دولت و…

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی پرسشنامه رفتار خریداران پرسشنامه تعهد و رفتار خریداران پرسشنامه عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران پرسشنامه بازاریابی صنعتی…

فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی

فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی کلمات کلیدی : دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت فصل دوم پایان نامه مدیریت مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش در آموزش عالی دانلود مبانی…

عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب دانلود پایان نامه عملكرد آگهی ها دانلود پایان نامه روانشناسی تبلیغات دانلود پایان نامه چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی دانلود پایان نامه عملكرد آگهی ها و…

پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس های کل بنا – تحلیل بنا)

پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس های کل بنا – تحلیل بنا) پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس های کل بنا – تحلیل بنا) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس…

پاورپوینت تورم، بهره وری و توزیع درآمد

پاورپوینت تورم، بهره وری و توزیع درآمد کلمات کلیدی : پاورپوینت تورم، بهره وری و توزیع درآمد پاورپوینت تورم، بهره وری و توزیع درآمد پاورپوینت بهره وری و توزیع درآمد اثر تورم بر سطح محصول و اشتغال اثر تورم بر…

كنترل هوشمند وضعیت موتور DC

كنترل هوشمند وضعیت موتور DC كنترل وضعیت شبكه عصبی كنترل هوشمند موتور DC رفتن به سایت اصلی

پاورپوینت پیامدهای اقتصادی استانداردهای حسابداری(فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

پاورپوینت پیامدهای اقتصادی استانداردهای حسابداری(فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد) پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری نیکومرام و بنی مهد با عنوان تئوری های اثباتی حسابداری پاورپوینت پیامدهای اقتصادی استانداردهای حسابداری پاورپوینت فصل چهارم…

پرسشنامه شناسایی و تحلیل مولفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران

پرسشنامه شناسایی و تحلیل مولفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی مدل SWOT پرسشنامه مدل achieve پرسشنامه بهره وری هرسی و…

مبانی نظری جایگاه بیماریهای صعب العلاج در عیوب فسخ نکاح و عیوب مجوز فسخ نکاح و بررسی آرای فقهای شیعه و سنی

مبانی نظری جایگاه بیماریهای صعب العلاج در عیوب فسخ نکاح و عیوب مجوز فسخ نکاح و بررسی آرای فقهای شیعه و سنی کلمات کلیدی : عیوب فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه مبانی نظری فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه…

فصل دوم پایان نامه ارشد cloud computing

فصل دوم پایان نامه ارشد cloud computing کلمات کلیدی : مبانی نظری cloud computing دانلود مبانی نظری cloud computing پیشینه تحقیق cloud computing دانلود پیشینه تحقیق cloud computing پیشینه داخلی cloud computing پیشینه خارجی cloud computing پیشینه پژوهش cloud computing…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک رهبری مدیران

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک رهبری مدیران مبانی نظری سبک رهبری مدیران دانلود مبانی نظری سبک رهبری مدیران پیشینه تحقیق سبک رهبری مدیران ادبیات نظری سبک رهبری مدیران فصل دوم پایان نامه سبک رهبری مدیران مبانی نظری و پیشینه…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *