ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

جنگ رسانه‌ای علیه ایران
نظام مقابله با جنگ نرم دشمن
عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی
عملیات روانی دشمن علیه جوانان
راهبردهای مقابله با عملیات روانی
ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها
دانلود پایان نامه عملیات روانی
دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

 (بصورت جامع و کامل)

 

قابل استفاده برای رشته های علوم ارتباطات ، جامعه شناسی ، مردم شناسی و علوم سیاسی

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

مقدمه 

در تمامی جوامع بشری جوانان از سرمایه های اصلی و كارآمد كشور به حساب آمده و به عنوان آینده سازان جامعه همواره مورد توجه مسئولان و سردمداران بوده اند. در كشور عزیز اسلامی ایران نیز جوانان برومند اسلام چه در صحنه انقلاب و چه در صحنه های حماسه آفرین 8 سال دفاع مقدس نقش به سزائی را ایفاء نموده و همانند جوانان صدر اسلام، یاری كننده رسول مكرم اسلام بوده و بنای حكومت نبوی را با تلاش و توان جوانی خویش به ثمر رسانده و همواره در كنار حضرات معصومین ثمره وجودی اسلام را حفظ کرده اند و هم اكنون نیز با ندای لبیك خویش به مقام عظمای ولایت، سردمدار بر افراشتن پرچم اقتدار اسلام ناب محمدی در عرصه سیاست جهانی می باشند و اقتدار نظام اسلامی را حافظ بوده و خواهند بود . 

 

در واقع، عملیات روانی که مفهوم اصلی این تحقیق است، از مفاهیمی است كه تا به حال تعاریف متعدد و گوناگونی براساس شرایط استفاده از آن ارائه شده است. صلاح نصر از نویسندگان مصری در تعریف عملیات روانی می‌گوید: عملیات روانی همان جنگ كلمه و عقیده است، خواه به صورت مخفی، آشكار، شفاهی و یا كتبی باشد. اساساً سلاحی است كه به انسان و عقل او توجه دارد و هرگاه امكان برقراری ارتباط عاطفی با مخاطب را داشته باشد می‌تواند به اعماق او نفوذ كند.

 

با قدری تامل در حجم برنامه‌های منتشر شده توسط رسانه های بیگانه كه با توجه به محتوای برنامه‌ها، سابقه و دست‌اندركاران آنها، هیچ كدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب نمی‌شوند، می‌توان به ادراكی از علت این موضوع رسید. رسانه های بیگانه درتلاش مذبوحانه برای سیاه جلوه دادن ایران اسلامی و ناامید كردن جوانان از شرایط موجود و آینده روشن می‌باشند.هر چند در عدم درستی این رسانه ها و سرمایه‌گذاران و هسته‌های اصلی آنها با ایران اسلامی شكی نیست اما به نظر می‌رسد كه نمایاندن مطامع ومنافعی كه این دستگاه‌ها خبر پراكنی در پی آن هستند ونیز اثبات اهداف مزدورانه آنها چندان سهل وآسان نیست.

 

 

کلمات کلیدی:

عملیات روانی

تبلیغات دشمن

عملیات روانی دشمن علیه جوانان

راهبردهای مقابله با عملیات روانی

 

 

 

بیان مسئله: 

دشمن در برنامه ریزی میان مدت و درازمدت خود با تكیه بر تخریب نسل جوان كشور سعی می كند تا با ترویج اقسام فساد و فحشاء و سرگرم كردن آنها به امور از پیش پا افتاده ، جوانان را از پرداختن به رسالت اصلی خود بازدارد و آنها را به عناصری لاابالی ، بی تفاوت و بی اراده تبدیل كند تا از جوانان به عنوان ابزاری بر علیه منافع كشور خودشان استفاده نماید . دشمن با سوء استفاده از شرایط سنی و خصوصیات روحی و روانی جوانان سعی می كنند آنها را آلت دست خود در بازی های سیاسی قرار داده و بر علیه آرمانهای  ملی كشور خود بشوراند .

 

دشمنان جهت دستیابی به  اهداف فوق از روشهای مختلفی از جمله تاثیر گذاری بر افكار عمومی جوانان از طریق استفاده از امكانات و ابزارهای تبلیغاتی  بهره خواهند گرفت . شایان توجه است که در هرشبانه روز، رسانه ها ،خبرگزاریها و رادیو های وابسته به دشمنان انبوهی از اخبار را منتشر  می نمایند . بعنوان مثال در هر شبانه روز بیش از 2460 دقیقه برنامه فارسی فقط از رادیوهای بیگانه در فضای كشورمان پخش می شود .  با توجه به محتوای برنامه ها و سابقه دست اندركاران آنها، هیچكدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب  نمی شوند و قصد تضعیف نظام اسلامی را از طریق سست کردن اعتقادات و ارزشهای قشر جوان دارند. زیرا که جوانان، همواره مهمترین نقش را در توسعه پایدار یک کشور دارند .

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول :کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

پیشینه تحقیق

سؤالات تحقیق

روش تحقیق

روش جمع‌آوری اطلاعات

جامعه آماری و نمونه تحقیق (روش نمونه‌گیری ذکر شود)

ابزار اندازه‌گیری (روایی و اعتبار ابزار ذکر شود)

روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل‌های آماری مورد استفاده

تعریف مفاهیم

شرح خدمات گزارش

 

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

مقدمه

بخش اول:عملیات روانی و تهدیدات علیه جوانان در نگاه مقام معظم رهبری

نقش منافقان داخلی در خارج کردن جوانان از صحنه

ولنگاری ، بی بند و باری و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسی

تاثیر پذیری جوانان از تبلیغات دشمن

تلاش برای منحرف کردن ذهن جوانان از آرمانهای انقلابی و اهداف نظام

بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری

عملیات‌روانی

تقسیم بندی عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی استراتژیک

ب) عملیات‌روانی تاکتیکی

تقسیم‌بندی دیگری از عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی آشکار

ب) عملیات‌روانی پنهان

الف – تبلیغات سیاه

محدودیتها و معایب تبلیغات سیاه

نمونه‌های تبلیغات سیاه

ب- تبلیغات خاکستری

محدودیتهی تبلیغات خاکستری

بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی

فشارهای عملی در جنگ روانی

فشارهای عملی

فشارهای نظامی و تسلیحاتی

فشارهای اقتصادی

فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیک

فشارهای فرهنگی و اجتماعی

فشارهای روانی ـ تبلیغی

امکانات و تجهیزات کشور مبدأ

 

بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی

فصل سوم : ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه

مقدمه

بخش اول : فضای کلی رسانه ای علیه قشر جوان ایرانی با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه

بخش دوم : محور یابی  عملیات روانی

بخش سوم : اطلاعات کمی محوریابی عملیات روانی رسانه های بیگانه علیه جوانان

در این بخش از گزارش، هر یک این پنج مقوله اصلی و زیر مقوله های آنها، به تفکیک در قالب نمودار و جداول زیر نشان داده می شوند.

الف) موضوعات و مسائل اجتماعی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اجتماعی

نمودار ۱- اجتماعی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۲- اجتماعی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۳- اجتماعی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۴- اجتماعی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۵- اجتماعی (مجموع فراوانی متغیرهای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی به تفکیک کشور)

نمودار ۶- اجتماعی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشورها به تفکیک عامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آمریکا)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی اسرائیل)

نمودار ۹- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی انگلیس)

نمودار ۱۰- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی فرانسه)

نمودار ۱۱- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آلمان)

نمودار ۱۲- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی گروه های معاند و مخالف)

ب) متغیر های اقتصادی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اقتصادی

نمودار ۱۳- اقتصادی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۴- اقتصادی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۵- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۶- اقتصادی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای سیاسی

نمودار ۲۰- سیاسی  (وضعیت فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی به تفکبک کشور)

نمودار ۲۱- سیاسی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۲- سیاسی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۳- سیاسی  (مجموع فراوانی فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۴- سیاسی  (درصد فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۵- سیاسی  (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۶- سیاسی  (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۷- سیاسی  (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۸- سیاسی  (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۹- سیاسی  (درصد فعالیت آلمان به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۳۰- سیاسی  (درصد فعالیت معاند و مخالف به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

ت) متغیر مسائل فرهنگی و مذهبی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای فرهنگی و مذهبی

نمودار ۳۱- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۲- فرهنگی و مذهبی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۳- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۴- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۵- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد تأثیر بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی از طریق عوامل عملیات روانی)

نمودار ۳۶- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۷- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۸- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۹- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۰- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۱- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت گروه های معاند و مخالف به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

ث) سایر موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )

نمودار ۱۷- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد مرلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۸- اقتصادی (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء بحرانی بودن اوضاع جوانان و بزرگنمایی مشکلات جوانان”)

نمودار ۱۹- اقتصادی (درصد مجموع سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء وجود تبعیض طبقاتی در میان جوانان”)

متغیر مسائل سیاسی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه موضوعات متفرقه غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه

نمودار ۴۲- سایر موضوعات  (مجموع فراوانی عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

نمودار ۴۳- سایر موضوعات  (درصد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه های عملیات روانی

نمودار ۴۴- مجموع کل فراوانی فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۵- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۶- مجموع کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

نمودار ۴۷- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

محورهایی که بیشترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که کمترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که در عملیات رسانه ای همه کشورها بیگانه مورد استفاده قرار گرفته

 

بخش چهارم : شگردهای تبلیغی

 

فصل چهارم : تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی

مقدمه

بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف

فرصت ها و تهدیدات خارجی

نقاط قوت و ضعف داخلی

فرصتهای عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

تهدیدات عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط قوت عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط ضعف عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه

راهبرد

راهبردهای مقابله با عملیات روانی دشمن علیه جوانان

 

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

 

 

خاک های مشکل آفرین و روش های بهسازی آن

خاک های مشکل آفرین و روش های بهسازی آن خاک مسأله دار تزریق بهسازی خاک مقاومت برشی خاک های مشکل آفرین و روش های بهسازی آن بهسازی زمین دانلود مقالات کارشناسی ارشد عمران دانلود مقالات ارشد عمران رفتن به سایت…

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن

تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن کلمات کلیدی : تعریف فرسودگی زناشویی تاریخچه و پیشینه فرسودگی زناشویی پایان نامه فرسودگی زناشویی عوامل و دلایل فرسودگی زناشویی عناصر فرسودگی زناشویی نظریه های فرسودگی زناشویی…

شناسایی و تجزیه و تحلیل شاخصهای ورشکستگی شرکتها در ایران

شناسایی و تجزیه و تحلیل شاخصهای ورشکستگی شرکتها در ایران شاخصهای ورشکستگی تداوم فعالیت بنگاه های اقتصادی تطبیق و کاربرد شاخصهای ورشکستگی در ایران شناسایی شاخصهای ورشکستگی شرکتها تجزیه و تحلیل شاخصهای ورشکستگی شرکتها شاخصهای ورشکستگی شرکتها در ایران دانلود…

سطوح سیستم اخلاقی و بررسی مدل های رایج آن در سازمان

سطوح سیستم اخلاقی و بررسی مدل های رایج آن در سازمان کلمات کلیدی : سطوح سیستم اخلاقی تحلیل مفهوم اخلاق سازمان مدیریت اخلاق در سازمان مدل های اخلاق سازمانی ابعاد و مدل های اخلاق حرفه ای تحویلی نگری در سازمان…

پاورپوینت سیستم کسب و کار الکترونیکی

پاورپوینت سیستم کسب و کار الکترونیکی پاورپوینت سیستم کسب و کار الکترونیکی تجارت الکترونیکی سیستم کسب و کار الکترونیکی تحقیق سیستم کسب و کار الکترونیکی برترین فایل سیستم کسب و کار الکترونیکی مقاله سیستم کسب و کار الکترونیکی رفتن به…

طراحی و ساخت دستگاه كنترل اتوماتیك دمای ترانسهای صنعتی و كوره ها

طراحی و ساخت دستگاه كنترل اتوماتیك دمای ترانسهای صنعتی و كوره ها سنسور دما كنترل اتوماتیك دما میكروكنترلر AT89C51 دمای ترانسهای صنعتی و كوره ها طراحی و ساخت دستگاه كنترل اتوماتیك دمای ترانسهای صنعتی و كوره ها دانلود پروژه الکترونیک…

بررسی ابعاد و مدلهای وفاداری به برند و رضایت مشتری

بررسی ابعاد و مدلهای وفاداری به برند و رضایت مشتری مدلهای وفاداری به برند عوامل موثر بر وفاداری مشتریان ابعاد رضایت مشتری مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری رضایتمندی و وفاداری مشتریان دانلود پایان نامه رضایت مشتری دانلود پایان نامه وفاداری…

پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش در کارکنان

پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش در کارکنان کلمات کلیدی : پرسشنامه تسهیم دانش پرسشنامه سرمایه اجتماعی پرسشنامه ابعاد تسهیم دانش پرسشنامه ابعاد سرمایه اجتماعی پرسشنامه رابطه سرمایه اجتماعی با تسهیم دانش پرسشنامه تسهیم دانش در کارکنان اداره ثبت…

پرسشنامه اضطراب بک 21 سوالی

پرسشنامه اضطراب بک 21 سوالی پرسشنامه اضطراب بک doc پرسشنامه اضطراب بک word پرسشنامه اضطراب بک 21 سوالی پرسشنامه اضطراب بک روایی و پایایی پرسشنامه استاندارد اضطراب بک عکس پرسشنامه اضطراب بک مشخصات پرسشنامه اضطراب بک مولفه های پرسشنامه اضطراب…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​راهبردهای مقابله ای با استرس 59 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​راهبردهای مقابله ای با استرس 59 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​راهبردهای مقابله ای با استرس مبانی نظری ​​​​​​​راهبردهای مقابله ای با استرس پیشینه تحقیق ​​​​​​​راهبردهای مقابله ای با استرس پیشینه داخلی…

پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع مفاهیم سود برای گزارشگری مالی

پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع مفاهیم سود برای گزارشگری مالی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ با موضوع مفاهیم سود برای گزارشگری مالی پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری…

نحوه اعمال مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی

نحوه اعمال مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی مجازات محرومیت از خدمات عمومی نحوه اعمال مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی مصادیق مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی نحوه اعمال مجازات محرومیت از خدمات عمومی مصادیق…

نقش تبیین شاخص های مهارت ارتباطی مدیران در رضایت شغلی کارکنان

نقش تبیین شاخص های مهارت ارتباطی مدیران در رضایت شغلی کارکنان رضایت شغلی هوش عاطفی مهارتهای ارتباطی اثربخشی ارتباطات رهبری تحول آفرین رضایت شغلی کارکنان مهارت ارتباطی مدیران شاخص های مهارت ارتباطی مدیران تبیین شاخص های مهارت ارتباطی مدیران و…

پرسشنامه رابطه ذهنیت فلسفی و سبک رهبری مدیران

پرسشنامه رابطه ذهنیت فلسفی و سبک رهبری مدیران پرسشنامه ذهنیت فلسفی پرسشنامه سبک رهبری مدیران دانلود پرسشنامه ذهنیت فلسفی دانلود پرسشنامه سبک رهبری مدیران پرسشنامه سبک رهبری پرسشنامه سبک رهبری لیکرت دانلود پرسشنامه سبک رهبری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان…

پاورپوینت ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)

پاورپوینت ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT) دانلود پاورپوینت ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT) استراتژی نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها نقطه قوت دسته بندی نقاط قوت نقطه ضعف…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش غنی سازی روابط زناشویی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش غنی سازی روابط زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه غنی سازی روابط زناشویی مبانی نظری غنی سازی روابط زناشویی پیشینه تحقیق غنی سازی روابط زناشویی پیشینه داخلی غنی سازی روابط زناشویی پیشینه خارجی…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هوش اخلاقی کارکنان

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هوش اخلاقی کارکنان کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش اخلاقی پیشینه تحقیق هوش اخلاقی فصل دوم پایان نامه هوش اخلاقی کارکنان مبانی نظری هوش اخلاقی کارکنان پیشینه تحقیق هوش اخلاقی کارکنان پیشینه داخلی…

پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی

پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی دیدگاه های ساخت گرا دیدگاه های جرم و انحرافات اجتماعی جرم و انحرافات…

پایان نامه رشته الکترونیک با عنوان انواع نویز

پایان نامه رشته الکترونیک با عنوان انواع نویز نویز منابع نویز کنسل سازی نویز قطعات الکترونیکی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل خرید پایان نامه الکترونیک فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل رفتن به سایت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد HSE صفحه 104

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد HSE صفحه 104 کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد HSE پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد HSE چارچوب نظری ارزیابی عملکرد HSE فصل دوم پایان نامه…

تشریح سازه سرریز و طبقه بندی انواع آنها

تشریح سازه سرریز و طبقه بندی انواع آنها سرریز سد انواع سرریزها اهمیت سازه سرریز طبقه بندی سرریزها تشریح سازه سرریز و طبقه بندی انواع آنها دانلود پایان نامه سرریز دانلود پایان نامه مهندسی عمران دانلود پایان نامه مهندسی عمران…

بررسی عوامل موثر در عملکرد تحصیلی

بررسی عوامل موثر در عملکرد تحصیلی عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی نقش ویژگی‎های‎شخصیتی در عملکرد تحصیلی نقش خانواده در عملکرد تحصیلی نقش محیط آموزشی در عملکرد تحصیلی نقش كیفیت در آموزش در عملکرد تحصیلی عوامل موثر در عملکرد تحصیلی پایان…

پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش آموزان با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش آموزان با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه انگیزش ریاضی پرسشنامه استاندارد انگیزش ریاضی پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش آموزان پرسشنامه انگیزش ریاضی 18 سوالی پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش آموزان نمره گذاری پرسشنامه انگیزش ریاضی…

کاربرد باز مهندسی در تحول اداری

کاربرد باز مهندسی در تحول اداری تحول اداری باز مهندسی تحول سازمانی دانلود مقاله کاربرد باز مهندسی در تحول اداری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه رشته مدیریت fileina…

انواع و اقسام مرور زمان و مقایسه آن با احکام مشابه در قوانین

انواع و اقسام مرور زمان و مقایسه آن با احکام مشابه در قوانین تعریف مرور زمان مرور زمان چیست انواع مرور زمان مرور زمان‌ در ایران‌ انواع و اقسام مرور زمان مقایسه مرور زمان با احکام مشابه در قوانین پیشینه…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *