مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 2

کلمات کلیدی :

مبانی نظری ارزش ویژه برند
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
پیشینه داخلی ارزش ویژه برند
پیشینه خارجی ارزش ویژه برند
پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند
پیشینه نظری ارزش ویژه برند
مبانی نظری در مورد ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق در مورد ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

ارزش ویژه برند عبارت است از مجموعه ای از ویژگی ها و اعتبارات مرتبط شده به برند، نام و نشان که سبب افزایش یا کاهش ارزش ایجاد شده توسط محصول برای مشتریان و سازمان می-گردد.  (Aaker & joachimsthaler, 2000) . این نوشتار فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند می باشد که در بخش اول به مبانی نظری ارزش ویژه برند می پردازد و در بخش دوم پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

ارزش ویژه برند می تواند به مشتری در تفسیر، پردازش و ذخیرۀ حجم زیادی از اطلاعات درباره محصول و برند کمک کند. همچینین می تواند بر اطمینان مصرف کننده در تصمیم خرید اثر بگذارد زیرا قبلاً آن را تجربه کرده و برند و ویژگی های آن کاملاً برای مشتری آشناست. از اینها مهمتر کیفیت درک شده و تداعی های برند می توانند رضایت مشتری را از تجربه محصول افزایش دهند.  (Aaker , 1991).

 

 

 

رویکرد شناختی (رویکرد مشتری) روش کلر برای تعیین ارزش ویژه برند است. کلر بر این فرض سخن می گوید که ارزش مشتری به دانش برند بستگی دارد و بر مبنای مقایسه آن برند با یک برند بی نام که در طبقه مشابه قرار دارد سنجیده می شود. وی ارزش ویژه برند را اثر متمایز دانش برند روی پاسخ و عکس العمل مصرف کننده به بازاریابی برند تعریف می کند و می گوید ارزش ویژه برند در قیاس با عکس العمل مصرف کننده نسبت به عناصر آمیختۀ بازاریابی مشابه (که به صورت محصولی جعلی نام گذاری شده یا بدون نام است ) بیان می شود. (Keller K. , 1993)

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب  
1-6 مدلهاي نظري (نظريات) موجود در موضوع پژوهش    1
1-7 روش انجام پژوهش    5
1-7-2 متغیرهای تحقیق    5

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند    8

2-1 مقدمه    9
2-2 برند    10
2-2-1 مفهوم برند    10
2-2-2 مزایای برند    12
2-7 ارزش ویژه برند    13
2-7-1 مدل ارزش ویژه برند کاپفرر    15
2-7-2 دیدگاه ارزش ویژه برند کلر    16
2-7-3 ارائه ارزش به مشتری توسط ارزش ویژه برند    16
2-7-4 رویکردهای ارزش ویژه برند    16
2-7-5  رویکرد بازاریابی(ارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری)    17

2-12 پیشینۀ تحقیق ارزش ویژه برند    19

منابع    31
منابع فارسی    31
منابع انگلیسی    37

بررسی اقتصاد روستایی با تاکید بر کشاورزی

بررسی اقتصاد روستایی با تاکید بر کشاورزی اقتصاد روستایی توسعه اقتصادی روستا عوامل موثر در اقتصاد روستایی نقش کشاورزی در اقتصاد روستا دانلود پایان نامه رشته کشاورزی بررسی اقتصاد روستایی با تاکید بر کشاورزی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس پیشرفت تحصیلی

ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس پیشرفت تحصیلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی مبانی نظری عزت نفس پیشرفت تحصیلی پیشینه تحقیق عزت نفس پیشرفت تحصیلی پیشینه داخلی عزت نفس پیشرفت تحصیلی پیشینه خارجی…

اثرات احساس تنهایی در دوره نوجوانی و بررسی نظریه های آن

اثرات احساس تنهایی در دوره نوجوانی و بررسی نظریه های آن کلمات کلیدی : پایان نامه احساس تنهایی ریشه های احساس تنهایی نظریه های احساس تنهایی پایان نامه در مورد احساس تنهایی طبقه بندی ویس از احساس تنهایی احساس تنهایی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی 61 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی 61 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ساختار سازمانی مبانی نظری ساختار سازمانی پیشینه تحقیق ساختار سازمانی پیشینه داخلی ساختار سازمانی پیشینه خارجی ساختار سازمانی پیشینه پژوهش ساختار سازمانی پیشینه نظری…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساماندهی اسکان غیررسمی 145 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساماندهی اسکان غیررسمی 145 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق اسکان غیررسمی مبانی نظری اسکان غیررسمی مبانی نظری ساماندهی اسکان غیررسمی فصل دوم پایان نامه ساماندهی اسکان غیررسمی دانلود مبانی نظری ساماندهی اسکان غیررسمی پیشینه…

عوامل موقعیتی و آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان

عوامل موقعیتی و آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان کلمات کلیدی : نیات رفتاری مشتریان مدل نیات رفتاری ابعاد نیات رفتاری تعریف نیات رفتاری نیات رفتاری در تبليغات موبایلی تحقیق در مورد نیات رفتاری مشتریان انگیزه های اقدام…

بررسی مالکیت متمرکز و تاثیرات آن بر حق‌الزحمه حسابرسی

بررسی مالکیت متمرکز و تاثیرات آن بر حق‌الزحمه حسابرسی کلمات کلیدی : تمرکز مالکیت نهادی اهمیت تمرکز مالکیت تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد تعریف تمرکز مالکیت چیست تمرکز مالکیت و عملکرد شرکت پایان نامه تمرکز مالکیت تاثیر تمرکز مالکیت بر…

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی مبانی نظری ساختار سازمانی دانلود مبانی نظری ساختار سازمانی پیشینه تحقیق ساختار سازمانی ادبیات نظری ساختار سازمانی فصل دوم پایان نامه ساختار سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی ادبیات و مبانی…

مبانی نظری شناسایی شاخص های چابکی و ارائه مدلی جهت ارزیابی زنجیره تامین چابک

مبانی نظری شناسایی شاخص های چابکی و ارائه مدلی جهت ارزیابی زنجیره تامین چابک کلمات کلیدی : مدیریت زنجیره تامین چابک مولفه های چابکی زنجیره تامین پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبانی نظری زنجیره تامین چابک مدل های زنجیره تامین…

بازیافت گاز CO2 از خروجی نیروگاههای بخاری و استفاده از آن در فرایندهای صنعتی

بازیافت گاز CO2 از خروجی نیروگاههای بخاری و استفاده از آن در فرایندهای صنعتی دانلود مقاله بازیافت گاز CO2 نیروگاههای بخاری فرایندهای صنعتی دانلود مقالات مهندسی شیمی دانلود مقاله بازیافت گاز CO2 از خروجی نیروگاههای بخاری دانلود مقاله استفاده از…

بررسی مرور زمان در حقوق ایران

بررسی مرور زمان در حقوق ایران تعریف مرور زمان مرور زمان چیست مرور زمان در نظام حقوقی مرور زمان در حقوق ایران مرور زمان در امور کیفری مشروعیت مرور زمان کیفری انواع و اقسام مرور زمان کیفری مرور زمان کیفری…

پرسشنامه ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان

پرسشنامه ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیران پرسشنامه الگوسازی ساختاری تفسیری پرسشنامه بررسی اعضا پرسشنامه مصاحبه با مدیران راهبردی ناجا پرسشنامه الگوی راهبردی ارزیابی عملکرد رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت…

پاورپوینت بازاریابی شبکه ای

پاورپوینت بازاریابی شبکه ای کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی شبکه ای تحقیق بازاریابی شبکه ای بازاریابی شبکه ای بازاریابی شبکه ای چه چیزی نیست؟ بازاریابی شبکه ای چیست ؟ ویژگی اصلی بازاریابی شبکه ای دلایل کارآیی بازاریابی شبکه ای رفع…

پروپوزال بیع الکترونیک

پروپوزال بیع الکترونیک کلمات کلیدی : بیع الکترونیک مقاله بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی خیارات در بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی در نظام حقوقی ایران تجارت الکترونیکی بیع است یا معاطات پایان نامه بیع الکترونیکی در نظام…

پایان نامه کارشناسی نمایش گرایش ادبیات نمایشی با عنوان نظری بازکاوی بحران هویت در آثار اوژن یونسکو و عنوان عملی نمایش نامه‌ی یک شب معمولی

پایان نامه کارشناسی نمایش گرایش ادبیات نمایشی با عنوان نظری بازکاوی بحران هویت در آثار اوژن یونسکو و عنوان عملی نمایش نامه‌ی یک شب معمولی اوژن یونسکو عصر اضطراب عصر بحران آثار اوژن یونسکو فیلسوفان عصر بحران بحران هویت در…

پاورپوینت مبانی برنامه ریزی راهبردی

پاورپوینت مبانی برنامه ریزی راهبردی دانلود رایگان پاورپوینت مبانی برنامه ریزی راهبردی پاورپوینت مبانی برنامه ریزی راهبردی مبانی برنامه ریزی راهبردی مفهوم راهبرد مزایای مدیریت راهبردی موانع و محدودیت های برنامه ریزی راهبردی اهداف برنامه ریزی راهبردی اهداف بیست گانه…

کنترل در سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا و انواع آن

کنترل در سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا و انواع آن کنترل در سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا انواع کنترل در سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا کنترل در سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا و انواع آن انواع سیستمهای كنترل HVDC کنترل…

بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت الکترونیک

بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت الکترونیک اصول حقوقی حاکم بر تجارت الکترونیک اصول حاکم بر حقوق تجارت الکترونیک تجارت الكترونیك در تجارت بین الملل تجارت الكترونیك در حقوق بین الملل تجارت الكترونیك در حقوق در…

مبانی نظری بررسی چالشها و راهکارهای امر به حجاب و نهی از بدحجابی

مبانی نظری بررسی چالشها و راهکارهای امر به حجاب و نهی از بدحجابی امر به معروف و نهی از منکر در مساله حجاب امر به معروف و نهی از منکر در مساله بی حجابی بررسی چالشهای امر به معروف و…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هویت مذهبی و اعتقادی دانشجویان

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هویت مذهبی و اعتقادی دانشجویان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت مذهبی و اعتقادی مبانی نظری هویت مذهبی و اعتقادی پیشینه تحقیق هویت مذهبی و اعتقادی فصل دوم پایان نامه هویت…

مقاله کامل پسته

مقاله کامل پسته اثر شور ی بر جذب و انتقال عناصر غذایی در پسته پسته مناطق پسته خیز كشت و تولید پسته نیازهای اكولوژیكی درخت پسته دانلود مقاله کامل پسته سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری…

مبانی نظری ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران

مبانی نظری ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران رضایت زناشویی رضایت زناشویی در پرستاران مبانی نظری رضایت زناشویی نقش رضایت زناشویی در استحکام بنیان خانواده بررسی میزان رضایت زناشویی در پرستاران مبانی نظری رضایت زناشویی در…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان 28 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان 28 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تعهد درک شده کارکنان پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان مبانی نظری در مورد تعهد درک شده کارکنان پیشینه پژوهش تعهد درک شده کارکنان…

مدیریت عدم قطعیت تقاضا در زنجیره تامین

مدیریت عدم قطعیت تقاضا در زنجیره تامین زنجیره تامین عدم قطعیت تقاضا در زنجیره تامین تعیین سطح مناسب برای موجودی اطمینان دانلود مقاله زنجیره تامین راهکارهای اجرایی کاهش میزان موجودی اطمینان در زنجیره تامین دانلود مقاله رشته مدیریت مدیریت عدم…

فصل دوم پایان نامه داده کاوی در ارزیابی ریسک حوادث

فصل دوم پایان نامه داده کاوی در ارزیابی ریسک حوادث کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining ارزیابی ریسک حوادث با داده کاوی موضوع…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *